Promocja małego salonu fryzjerskiego. Zrób to sam

Prowadzisz mały salon fryzjerski i nie masz pieniędzy na to, aby zatrudnić profesjonalną agencję marketingową do wypromowania go? Nie martw się. Sam możesz zadbać o pozytywny wizerunek marki. Podpowiadamy, jak zrobić to z Versum, systemem do zarządzania firmami z branży hair & beauty.

 

Swoich klientów traktuj indywidualnie

 

Zastanawiałeś się, dlaczego niektóre salony fryzjerskie cieszą się tak dużą popularnością? Z pewnością wysoka jakość usług to nie wszystko. Klienci lubią także odwiedzać miejsca, w których się dobrze czują i są traktowani indywidualnie. Dobrze, jeśli Twoi fryzjerzy będą pamiętali kilka informacji dotyczących każdego z nich, takich jak np. ulubione zabiegi czy data ostatniej wizyty. W uporządkowaniu tych danych pomoże im inteligentna baza klientów. Ta dostępna w Versum jest źródłem wiadomości o usługobiorcach, które wprowadzają do niej pracownicy salonu podczas pierwszych wizyt. Zamieszczanie danych w systemie oraz ich wyszukiwanie jest łatwe i wygodne.

 

Bądź w stałym kontakcie z usługobiorcami

 

Zdobyłeś szerokie grono stałych klientów? Nie pozwól im o sobie zapomnieć. Dobrym pomysłem na utrzymanie stałego kontaktu z usługobiorcami będzie przesyłanie im wiadomości SMS lub maili z informacjami o nowościach w ofercie i obowiązujących promocjach. Możesz także zapraszać ich na zabiegi. Korzystając z Versum, szybko zorganizujesz kampanię marketingu automatycznego. Wystarczy, że napiszesz odpowiednią wiadomość i określisz grono odbiorców – to naprawdę łatwe.

 

Akademia VERSUM

Daj się znaleźć w Internecie                                                                        

                                                        

Estetyczna wizytówka w Internecie to podstawa budowania dobrego wizerunku marki. Dobrze, jeśli zainwestujesz nie tylko w stronę www, ale także zamieścisz ogłoszenia w serwisach branżowych. Dobrym pomysłem na poprawę widoczności salonu w sieci, jest dołączenie do popularnego portalu do rezerwacji wizyt – Moment.pl. To miejsce, do którego codziennie zaglądają tysiące potencjalnych klientów.

 

Udostępnij możliwość rezerwacji online

 

Twoi klienci żyją w ciągłym biegu. Dlatego szanuj ich czas. Dobrym pomysłem będzie udostępnienie im możliwości umawiania się na zabiegi przez Internet. To wygodne rozwiązanie, które cieszy się ogromna popularnością. Jeśli nie chcesz tworzyć własnego narzędzia, możesz skorzystać z systemu rezerwacji udostępnianego w Versum. Jego obsługa jest intuicyjna dla klientów, a rezerwacje dokonywane są w czasie rzeczywistym. Dzięki temu automatycznie są wpisywane do firmowego terminarza.

 

Jak dołączyć do grona użytkowników Versum?

 

Versum to oprogramowanie, z którego używa ponad 21 000 firm. Aby z niego korzystać, wystarczy zyskać dostęp do platformy na stronie www.versum.pl. Umożliwia ona nie tylko efektywne promowanie salonu, ale także znacznie ułatwia zarządzanie biznesem. Wśród udostępnianych w ramach platformy narzędzi, warto wymienić inteligentny terminarz oraz automatyczne raporty, dotyczące różnych dziedzin działalności salonu. Dla firm jednoosobowych miesięczny koszt używania narzędzia to 49 zł, a dla małego (kilkuosobowego) salonu fryzjerskiego to 89 zł. Warto zaznaczyć, że Versum można testować zupełnie za darmo przez 14 dni.

 

Sprawdź nas na versum.pl !

 

Internetowa rezerwacja wizyt VERSUM

 

Materiał zewnętrzny